ŻELIWO 2

Żeliwo

Czytaj więcejpokaż tekst

Żeliwo

Żeliwo jest stopem odlewniczym, a jego główny składnik to żelazo z dodatkiem węgla. Z żeliwa wykonane są grzejniki, elementy maszyn, części samochodowe np. tarcze hamulcowe, rury, czy silniki. Charakteryzuje się głównie dużym ciężarem i kruchością.

Skontaktuj się kontakt
ŻELIWO 2
STAL W7

Złom stali W7

Czytaj więcejpokaż tekst

Złom stali W7

Jest to złom wsadowy o grubości powyżej 8 mm o wymiarach maksymalnych 1,2m x 0,5m x 0,5m lub 1m x 1m. Wsadowy, czyli o odpowiednich wymiarach przystosowanych do bezpośredniego przetopu na hucie. Do W-7 zaliczamy: kątowniki, dwuteowniki, ceowniki, szyny, blachy – wszystko o grubości ściany powyżej 8 mm.

Skontaktuj się kontakt
STAL W7
STAL W2

Złom stali W2

Czytaj więcejpokaż tekst

Złom stali W2

Jest to złom wsadowy o grubości powyżej 4mm o wymiarach maksymalnych 1,2m x 0,5 m x 0,5 m lub 1m x 1m. Wsadowy, czyli złom, który ma odpowiednie wymiary i jest przystosowany do bezpośredniego przetopu na hucie. Do stali W-2 zaliczamy: felgi stalowe, kątowniki, dwuteowniki, ceowniki, blachy, części z zawieszenia samochodowego itp. – grubość ściany stali powyżej 4 mm.

Skontaktuj się kontakt
STAL W2
STAL N2

Złom stali N2

Czytaj więcejpokaż tekst

Złom stali N2

Jest to złom niewsadowy o grubości powyżej 4 mm o niestandardowych wymiarach o długości powyżej 1,2 m. Niewsadowy, czyli koniecznie jest jego przerobienie lub pocięcie na odpowiedni wymiar. Do stali N2 zaliczamy na przykład wszystkie gabaryty, długie rury, kątowniki, ceowniki, dwuteowniki, szyny, elementy ogrodzenia, piece centralnego ogrzewania i wszystkie elementy zamknięte – np. zbiorniki – wszystko o grubości blachy powyżej 4 mm.

Skontaktuj się kontakt
STAL N2
STAL N10

Złom stali N10

Czytaj więcejpokaż tekst

Złom stali N10

Złom stalowy poamortyzacyjny o niestandardowych wymiarach i o grubości poniżej 4 mm. Określany jako złom cienki. Zaliczamy do niego wszystkie elementy stalowe o cienkiej ściance – blachy, elementy karoserii, garnki, siatka ogrodzeniowa itp.

Skontaktuj się kontakt
STAL N10
WIÓRY STALOWE

Wióry stalowe

Czytaj więcejpokaż tekst

Wióry stalowe

Wióry stalowe powstają podczas obróbki mechanicznej kawałków stali – przy frezowaniu, szlifowaniu lub toczeniu.

Skontaktuj się kontakt
WIÓRY STALOWE

Skontaktuj się z nami!